Infiintare Firma Brasov
Societatea are nevoie de antreprenori pentru a mentine lucrurile in miscare in domeniul financiar. Astfel, totul incepe de la infiintare firma Brasov, plecand de la o idee inspirata si dorinta de a reusi. Reprezinta asumarea unei responsabilitati fata de tine insuti si eforturile depuse, dar si fata de cei din jur. Si pentru ca nu tratezi cuvantul responsabilitate cu superficialitate, vrei ca lucrurile sa urmeze parcursul legal adecvat.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand infiintezi o firma?
In primul rand, e important sa nu pierzi din vedere cat de valoros este timpul ca resursa. Deci o data ce ai in minte ideea cu care vei reusi, prioritara devine alcatuirea unei echipe de nadejde. In acest mod vei gestiona timpul mai eficient si vei putea sa te asiguri ca lucrurile ies asa cum iti doresti. Partenerii implicati iti vor pune la dispozitie experienta lor pentru a te asigura de rezultate concrete la finalul colaborarii.
In al doilea rand, cadrul legal poate fi dificil de navigat deci ideal este sa dispui de o sursa accesibila de informatii. Astfel, cineva este la un click distanta, gata sa iti ofere sprijinul de care ai nevoie cat mai facil.
Pasi de urmat pentru infiintare firma Brasov
Stabilirea obiectului de activitate, plecand de la unul principal si mergand pana la un numar nelimitat pentru cele secundare. Apoi urmeaza alegera formei juridice a societatii pentru care legislatia ofera mai multe variante. Societatea cu raspundere limitata (SRL), cea in nume colectiv (SNC), pe actiuni (SA) si comandita simpla/pe actiuni (SCS/SCA). Va urma rezervarea numelui societatii si stabilirea sediului social prin incheierea unui contract de comodat sau inchiriere.
Primul pas pentru infiintare firma Brasov este efectuarea actelor de comert. Iar acestea se pot face doar dupa incheierea unui act constitutiv si furnizarea declaratiilor pe proprie raspundere. Acestea trebuie sa fie date de catre asociati si administratorul societatii,urmand sfatul avocatului. Dupa parcurgerea acestor pasi, se poate depune capitalul social la banca, intr-un cont special. Acestuia nu i se percep comisioane lunare si nici nu se ofera dobanzi, de aici caracterul special.
Toate aceste documente vor forma un dosar de depus la Registrul Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza se va afla sediul societatii. Acesta serveste pentru efectuarea inmatricularii societatii. Iar de aici pana la obtinerea avizelor si autorizatiilor de functionare mai sunt doar cateva detalii de stabilit.