Pot ajuta specialistii in servicii hr Brasov la gestionarea problemelor de performanta a angajatilor?
O companie care nu are departamentul propriu de resurse umae, colaboreaza cu specialistii in servicii hr Brasov.
Acestia pot fi angajati ai firmelor de resurse umane sau consultanti resurse umane. Trebuie precizat faptul ca acesti profesionisti pot sa ofere ajutor pentru orice companie. Specialistii in domeniul resurselor umane se pot ocupa de mai multe sarcini. Amintim de exemplu, recrutarea si selectarea candidatilor pentru locurile de munca vacante.
Acestia insa se ocupa si de alte lucruri cum ar fi angajarea sau concedierea angajatilor, formarea si dezvoltarea lor sau gestionarea performantelor la locul de munca a angajatilor.
In randurile de mai jos ale acestui articol vom discuta despre cum pot fi abordate problemele de performanta ale angajatilor la locul de munca.
Servicii hr Brasov: Gestionarea problemelor de performanta a angajatilor
In special intr-o afacere mica, productivitatea si performanta angajatilor pot avea un efect corelativ asupra succesului si profitului companiei.
Desi companiile angajeaza persoane cu abilitati si talente specifice, fiecare trebuie sa performeze conform asteptarilor companiei. Contributiile individuale pot afecta mediul general de lucru in echipa stabilit intr-o afacere mica atat in mod negativ, cat si pozitiv.
Angajatii care nu se concentreaza pe imbunatatirea si dezvoltarea continua trebuie sa fie abordati inainte ca o problema individuala sa devina larg raspandita.
Gestionarea problemelor de performanta a angajatilor
Specialistii in servicii hr Brasov, impreuna cu angajatorul pot urma cativa pasi pentru a gestiona problemele privind performantele slabe ale angajatilor. Vom vedea cum trebuie sa procedati intr-o astfel de situatie:
1. Identificati sursa problemei
Problemele reprezinta un defect al sistemului. Luati in considerare motivul din spatele problemei pentru a ajunge la cauza principala a problemei de performanta.
De exemplu, daca un angajat furnizeaza in mod constant informatii false unui client intern sau extern, aceasta poate fi rezultatul unor oportunitati de formare necorespunzatoare sau gestionate gresit.
Intr-un mediu de birou sau de afaceri, intarzierile obisnuite pot proveni din sentimentul trecut cu vederea sau neapreciat.
2. Programati o intalnire
Discutati problemele de performanta in timpul perioadelor obisnuite de revizuire si faceti acest lucru in mod privat. Pentru probleme grave, specialistii in servicii hr Brasov pot programa o intalnire cat mai curand posibil.
Acest lucru este esential pentru a tine sub control problemele inainte ca acestea sa aiba un efect potential daunator asupra mediului de afaceri si/sau birou.
Adesea, angajatii pot oferi motive legitime pentru problemele de performanta. Ramane datoria conducerii sa asculte perspectivele angajatilor si sa elaboreze un plan pentru rezolvarea dilemelor prezente.
3. Comunicarea asteptarilor catre angajati
Acestea ar trebui sa includa asteptari in legatura cu politica companiei si cerintele postului. Fara directive clare, angajatii sunt lasati sa se incurce si sa-si gaseasca drumul pe baza obiceiurilor celor din jur, care pot justifica sau nu repetarea.
Explicati acele domenii care necesita imbunatatiri, stabiliti obiective realizabile si oferiti indicatii clare pentru atingerea obiectivelor stabilite.
4. Oferiti angajatului sansa de a se imbunatati
Oferiti angajatilor o anumita perioada de timp pentru a indeplini obiectivele stabilite si comunicate. In plus, oferiti indrumari suplimentare prin crearea de puncte de control pe parcurs, pentru a mentine angajatii pe drumul cel bun pentru imbunatatire.
Incurajati angajatii sa caute ajutor atunci cand este necesar si sa ofere asistenta in orice mod posibil in aceasta perioada.
5. Documentati toate intalnirile si comunicarile
Specialistii in servicii hr Brasov pot pastra note detaliate ale fiecarei intalniri, inclusiv problemele comunicate si orice avertismente care au fost emise.
Cereti angajatului sa semneze documente formale, inclusiv formulare de evaluare a performantei, pentru a recunoaste ca a primit avertismente cu privire la problemele de performanta si pentru a intelege implicatiile nerespectarii standardelor in perioada de timp desemnata.